5-3

Average Rating: 5.00
Post A Comment

Poor Jun... =(( *pfft haha*
Sorry imma little late! *goes to do another page*
~~~~~~~~~~~~~~~
New art in the fanart section! Go check it out! <3
~~~~~~~~~~~~~~~
For the book, I'm thinking of adding a QnA section so I'd like to know what questions you have for Riona, Ley, Jun, Shichi and Chakin. Not all questions will be included.
Airse, April 19th, 2011, 2:14 am


Advertisement, July 22nd, 2019, 1:33 pm

Why is Chakin so popular?! Lol!
Thank you everyone for the comments! ;//A//;
@NovaBee: I sketch out a page on an A4 sized paper first, and then I do the lines and tones in manga studio. 8D
Airse, April 19th, 2011, 2:19 am

Strangers don't belong in nice houses, that's why >:Y
Mokenda, April 19th, 2011, 4:25 am

@Airse: because i like tomatoes so i like chiakin LOLOL

@page lol at last panel hahahaa
enjelicious, April 19th, 2011, 4:42 am

HAHA I love how Chakin is the mum and Shichi is the dad xDDD

SPIRITS LOL HOW RANDOM xD

Poor Jun. xDD
TriangleHead, April 19th, 2011, 7:49 am

XD That house-arrangement <3
Aah, you art and tones are so natural; you make making beautiful comic pages look so easy~
megami23, April 19th, 2011, 7:57 am

LMAO JUN IS STILL REJECTED. XDDDDD
*Suki*, April 19th, 2011, 10:19 am

Aw poor Jun! How nasty of you Shichi! ^^
RedScarfLuxio, April 19th, 2011, 11:36 am

lmao jun is still outside xD and that house is so awesome xD
LemonzRcool, April 19th, 2011, 3:07 pm

LMAO. Shichi's drawings are so epic. * A *
Miyuxkanata, April 19th, 2011, 3:23 pm

GYAA. Shichi's not exactly the best artist... That doesn't even resemble Jun!
Nanno, April 19th, 2011, 8:06 pm

cause, Chakin's AMAZING <333
heheh, i love ALL the characters ;///u///;

i love Shichi's drawing, so cute!
i wish i could draw like herrr
Dx349, April 19th, 2011, 8:35 pm

Oh Jun~

it is because your a stranger, and stranger's don't belong in the house.
ilurvluxray, April 19th, 2011, 11:56 pm

ROFL!!!!!!!! XD Poor Jun!!!!
XKat11120X, April 20th, 2011, 1:49 am

Shichi and Chakin. :> xd
somesweaar, April 20th, 2011, 6:48 pm

This is the best club ever.
Jazeki, April 20th, 2011, 8:53 pm

omg, lol xD spirits?! xP
AmoriiBlossom, April 24th, 2011, 1:57 am

poor jun

omg shishi's drawing xD
nostalgia, May 6th, 2011, 11:13 pm

*sigh* for some reason, I was always under the impression that Cugen was a guy even though I knew she was a girl. I think it's finally passed though :-D
Kazu-chan, June 29th, 2011, 8:09 am

Please help!!

Is Cugen a girl or boy?
Shannonismyname, August 13th, 2012, 7:58 pm

Perverts Peeking