1-20

Average Rating: 5.00
Post A Comment

Bald people

This page was really easy to do... haha 8D everyone's bald and featureless.

I didn't draw the backgrounds...

Last panel is supposed to be the school's roof... =\
Airse, October 13th, 2009, 8:20 am


Advertisement, August 21st, 2019, 1:57 pm

XD

funny stuff man funny stuff oh and for those who know it .........."the game"
suzmya icigo, October 13th, 2009, 4:51 pm

Lmaooo
HIT N RUN, RIONA. HIT N RUN. [jk]

You draw the best expressions everrrrr <3
Mizumi, October 14th, 2009, 1:43 am

Aww~, Jun needs a friend! X3 Ley is so mean! >:X
HaKu10, October 14th, 2009, 1:49 am

Awwww he just needs a hug! X3
Nel Tu, October 14th, 2009, 2:13 am

LOL! HAHAHAHA!!!! HES SO CUTE!!! xDD
Poor Jun... But richard... AHEM! Riona... I somewhat feel bad for her XDD
2955, October 16th, 2009, 4:42 pm

haha i love your characters :D
isn't it great when a page is easy to draw? XD
flynfreako, October 21st, 2009, 7:37 pm

Awww poor guy!! D;
DecoraAi, November 16th, 2009, 12:41 am

LMFAO richard.
aww, jun's so cute.
DearDaikon, January 19th, 2010, 8:18 pm

lol Richard lol i love that name XD so gonna name a girl character that XD
BK_1/VGKid, January 24th, 2010, 12:30 am

LOL Richard... hahaha
Kairin Touzen, April 27th, 2010, 11:51 pm

I wonder how he'll be calling her "Richard"?
Kiku-chan, June 21st, 2011, 11:58 am

Perverts Peeking