3-34

Average Rating: 5.00
Post A Comment

I know the last panel makes absolutely no sense. Chakin just wants to ask Shichi if she likes Jun.
Please tell me if you find it offense or if you can think of something better to replace "Gay For".

Chakin's been quite nice so far... but he's not supposed to be like that, lol. I toned his character down a lot from the original sketches.

~~~~~~~~~~~~
Happy Mother's Day! 8D
Airse, May 8th, 2010, 9:59 pm


Advertisement, August 21st, 2019, 1:02 pm

soo cute...by nice do you mean nice to draw or in general
Guest, May 8th, 2010, 10:16 pm

>w< chakin is so cute! <3
hanasasaki, May 8th, 2010, 10:16 pm

It's not like I care about your stupid ass xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Littlevanilla, May 8th, 2010, 10:17 pm

Awwww xD
Ponyta, May 8th, 2010, 10:25 pm

OMG, what a question!! XD
HaKu10, May 8th, 2010, 10:32 pm

;u; Thank you so much!

@Guest: I mean in general XD
Airse, May 8th, 2010, 10:46 pm

Lol, "are you gay for jun?" just made my day :D
bendomolena, May 8th, 2010, 11:47 pm

Aww,it would be really sad if everyone just forgets about Chakin and leave him all alone. <3 I really like him!

I really like all of your characters actually. O.o they are just sooo adorable! :3
Alera, May 9th, 2010, 1:03 am

ROFL, "Are you gay for Jun" XD.
Keep up the good work! This is cute~! :D
TsubasaArisato, May 9th, 2010, 1:30 am

Tomato-head: "It's not like I care about your stupid ass..."

Shichi: "Do you want a fight?!"
Kairin Touzen, May 9th, 2010, 1:36 am

I never really liked tomato-head, thought he was kind of a boring character. But now that he's showing his true character I kind of like him a little.

Not love though, since I'm already gay for Riona.
(and I only say that because I believe a man can be gay for a woman. Tomato heads comment makes perfect sense.)
Hiurro, May 9th, 2010, 1:50 am

Tomato head is wonderful. xD
fall forever, May 9th, 2010, 1:52 am

"Hot for" works too but "gay for" is hilarious cause it makes no sense. Oh man. I wanna squish Chakin and Shichi right now. <3333333333333333 So much luff!
Jazeki, May 9th, 2010, 2:00 am

Lol.

You have such unique characters, they always make me laugh. >.<

Just got to love Chakin!
yuki-tan, May 9th, 2010, 7:05 am

I agree, "gay for" is just so dang funny. xD
And, Chakin... just because they go back to being best friends doesn't mean that YOU can't still be her friend! <|3
orangecookies, May 9th, 2010, 7:57 am

XDD LMAO THAT'S ONE WAY OF PUTTING IT.
*Suki*, May 9th, 2010, 9:14 am

xD ohmy
''its not that i care about your stupid ass'' lmfao!while he's making that face,how can you not laugh?
-ilove chakin,<3
Ai Ataru, May 9th, 2010, 11:37 am

I don't find it offensive at all...in fact I find it hilarious. |D
Sapphiress, May 9th, 2010, 8:39 pm

lol i love that line. what a great way of putting it xD
Poke My Pikachu, May 9th, 2010, 9:33 pm

It...actually makes sense to me...
((Shichi=apparently lesbi(yes?)=like a guy=liking Jun(who is a guy)))
Sorreh for geeking up the comments section, couldn't help it.
Azure Lyne, May 10th, 2010, 12:03 pm

"Are you gay for JUN? TT^TT"
Ahahaha, made my day! xD

Love this comic! 8DD
thetrashcat, May 10th, 2010, 1:58 pm

oh he likes her...

"Are you in ... gay for jun?"

haha i can't wait see her answer just like...

"._. ... Ò//ó WHAT THE HEEL ARE YOU TALKING ABOUT?!"
AnaCarolinaLyoko, May 10th, 2010, 2:01 pm

lmfao, chakin, you never cease to please xD
JeiCii, May 10th, 2010, 6:28 pm

OMIGOD for a second I thought he thought Shichi was a guy and i was super duper confused but you explained it and i get it now and i'm just gonna stop talkin'... typin'... you know...
webcomiclover, May 10th, 2010, 8:18 pm

OOhhhhhh!!

hehe seems like someones jeleous that shichi will soon be with jun-kun~~~~
ilurvluxray, May 10th, 2010, 10:56 pm

He's just so awkward, you can't help but love him!

Even though he doesn't care for your stupid ass.
Crowthing (Guest), May 11th, 2010, 10:28 am

Dude.

Such an awesome comic. Seriously, I must mention the "ruffle" page... Laughed for 5 min. straight.

PFFFFT. YOU GOT A GREAT SENSE O' HUMORR. <3 <3 <333~
SeaLion, May 11th, 2010, 10:37 pm

Chakin~!

The more you update, the more I fall in love with Chakin. >u<
I ACTUALLY LOVE THE LAST PANEL! 8DDD
sseeee~ Chakin is gay for Shichi!
Rawr! (Guest), May 12th, 2010, 6:22 am

I'd go gay for JUUUN!! D: *is girl*

Ch-chakin pull yourself together man.
koriragreen, May 12th, 2010, 4:06 pm

Awww it will be a sad day when that happens to Chakin. *can imagine his face....*
leafletgirl, May 13th, 2010, 7:40 pm

BEST. FACE. EVER. CHAKIN.

ilu man.<3
Miro, May 13th, 2010, 10:05 pm

Aww I like this guy, I hope we see him again even after she goes back to Jun.
DNAC, May 14th, 2010, 10:45 pm

total awesomeness. Just shows how awkward a question it is, and what better way of breaking that awkwardness than making it to be funny.
Lizzy C, May 16th, 2010, 12:09 am

LOOOOL Chakin in the last panel made me LOL like crazy people started staring at me coz i'm alone in a public place!
alivegurl (Guest), May 16th, 2010, 4:45 am

i liked the masculine sir russell, though XD oh well it's still good!
miwakuzombie, June 27th, 2010, 6:44 am

HAHAHAHAHAHA XDDD Sir Russel just made my day! XDD <3
I LOVE YOU! ;A; Your comic is wonderful~
megami23, October 26th, 2010, 4:02 am

Aw i love this guy! Hes so frickin' awkward, cute, and Tsndere! (japanese word woo!)
Blooper (Guest), March 17th, 2011, 1:26 pm

"It's not like I care about your stupid ass.."
XD I trembled with laughter for about twenty seconds.
Socially Awkward Bunny, May 29th, 2012, 2:51 am

BAHAHAHAHA!
kittycatcupcakes, July 21st, 2012, 10:38 pm

Are you gay for Jun? Bwhahaha I love you Chakin
Guest, February 16th, 2015, 12:18 pm

Perverts Peeking